En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Bästa känslan

Kategori: Allmänt


Måste ju vara när man sitter hos farbror doktorn och han liksom vill att man ska gå därifrån. Jag hade tusen frågor och han vägrade. Ja, så var det nästan. Började skratta på vägen ut för att det blev så bisarrt. Han säger "Ja, så hörs vi sen då, tack för idag" och jag envisas tillbaka med "ja, men en fråga till..." och så höll vi på i typ 10 minuter...

Det knackade på dörren och han säger "Ja, jag måste nog ta det här så tack..." och ungefär där avbryter jag med "ingen fara, öppna du, jag kan vänta..."

Dagens jobbigaste patient. Men jag har ju för fasiken betalat honom för att han ska lyssna. Ska få provresultat på fredag. Han ville inte att jag skulle ringa honom utan han sa att jag skulle ringa till sköterskan i receptionen "hon kan lika gärna meddela resultaten för dig". HAHA! Trodde han ja...

I'll be back...

(och nej, jag är ingen tokig stalker om ni nu tror det...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: