En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Förvirrad

Kategori: Allmänt


Jag kan blir lite fundersam ibland när jag tittar på en video. Ja, jag får lov att stå för att jag gillar denna. Jag måste ju det nu liksom. (Fast bara i hemlighet :))

Men min fundering rör ett champangeglas och dess innehåll. Någonstans vid 1.25 står fröken sexbomb i en pool med en övertränad snubbe. So far so good. Men om man tittar på vattnet så är det blaskigt och det hon har i sitt glas är mer trögflytande...tjockt liksom. Detta kastar hon på honom och det ser ut som utblandat slaim. Sen helt plötsligt är hennes glas påfyllt igen och nu häller hon det över sig själv (oväntat ehh?) Och samma sak då...det är mycket tjockare i konsistensen än det som finns i poolen...hur gick det till då? Ahh....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: