En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Fråga Olle dokumentären

Kategori: Allmänt


Har ni sett fråga Olle domkumentären? Den som gick på tv igår...

Handlade om sugarbabes och swingers. Sugarbabsen är väl egentligen typ eskortflickor. De blir försörjda av män och erbjuder deras sällskap i utbyte. Sen förekommer det säkert mer än sällskap. Jaja, det var väl inget nytt. Om alla är med på det ser jag väl egentligen inget fel i det. Alla gör som dom vill. Jag dömmer ingen.

Sen handlade det om swingers. Betydligt mer intressant. De var på nån jättepåkostad båttur. Fantastisk mat, goda drinkar, lekrum mm ingick. Alla var lättklädda och förväntningarna höga. Alla hade liksom sex med alla. Typ en enda stor orgie. På alla platser tänkbara. Och det var helt ok att de filmades...Jag kan inte riktigt förstå det om jag ska vara ärlig. Jag tänker lite att de kanske inte är så nöjda med det de har...en äldre man...han tyckte att han skulle få ha massor av sex med olika personer och om han inte fick det så skulle han iaf ha det med sin fru som han då poängterade var den snyggaste på hela båten. Jaha, ja, men vad gör du där då? Om de tycker att det är kul...varsågoda...men jag förstår det inte. Alltså, verkligen inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: