En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Att sova med andra...

Kategori: Allmänt


Jag sov inte hemma i natt. Skitskönt. Eller både och förresten...men mest skönt faktiskt. När man får barn glömmer man lätt sig själv. Det håller jag på att ändra. Varför i hela fridens namn ska man glömma sig själv? Nu ska jag återta mig...? Ehh...hur lät det där egentligen? Kan man ens säga så...hmm...

Jag var i alla fall ute och dansade igår. Sen sov jag hos någon. Sjukt skönt att få sova ut (inte för att jag sov ut men taken var god). Knasigt det där med att sova hos människor för första gången...eller som man inte känner riktigt bra. Lakanen luktar annorlunda, kudden känns annorlunda, täcket fluffar på ett annat sätt och man har liksom ingen koll på sig själv. Jag har ju som bekant en tendens att prata i sömnen...alla möjliga grodor hade kunnat hoppa ur min mun...haha, nej då. Det hade ju framförallt varit kul...eller inte kul menar jag ju :O Fast mitt eventuella prat var ingenting i jämförelse mot snarkningarna jag fick utstå!

Men ändå...lite konstigt det där. Med att sova borta. Det är ju inte hemma liksom. Det är borta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: