En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Telefonjävel!

Kategori: Allmänt

 
Hm. Inte så sjukt länge sedan jag köpte ny telefon. Men ja...den bråkas med mig. Så jag antar det är dax att köpa sig en ny. Men här kommer nu mitt dilemma. Det är ju inte som att det finns typ tre olika varianter. Vilket jag hade föredragit, hade ju varit lite enklare då. Nejnej, det finns 73 olika varianter, med olika storleksutrymme i olika färger och i både en första, en andra och en tredje upplaga. För att inte glömma bort alla varianter sedan med ett snyggt litet "S" på slutet. Men va? Räcker det inte med en Samsung Galaxy III, måste det komma en Samsung Galaxy IIIS också? Och vad fan är skillnaden då?
 
Åh, pratade lite telefon idag. Den där Samsungen är det "nyaste hetaste" men dra mig baklänges vad ful den är. Nänänä, inte en ful telefon tack. Jag måste ju liksom stå ut med att titta på den. Sen tittade jag på ifånar, men nej, det rekommenderades jag inte eftersom det kommer en ny senare i år och då kommer den gamla "fasas ut". Jaha...sen då. Xperian gillar jag inte så värst. Inte Motorola, dom går fetbort. Sjukt fult namn. Motorola...nä, det ligger inte bra i min mun. 
 
Så...vad finns det då att välja på? Har typ 70 olika varianter kvar. Bara. Och hur vet man vilken man vill ha då? Shit...detta är verkligen dagens problem. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: