En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Vardagskräkas lite.

Kategori: Allmänt

 
Okej, nu vet jag att jag är bitter. Men hallå...hur mycket ska man dela med sig av egentligen? 
 
Jag tänker såhär va...på facebook tex. Alltså...jag vill inte se din nyfödda bebis. Jag råkar tycka det är ganska så jävla vidrigt. Och hallå rätt in i örat, vem fan uppdaterar sin status med "ligger på BB, värkarna avlöser varandra, snart är han ute!!"? Va, vem skriver så? Men liksom...är ni helpuckade eller? Du är med om världens häftigaste upplevelse som för övrigt typ delar hela dig i två och du gör vad...uppdaterar? Men är du knäpp eller?
 
Och era skitsnuskiga bilder på det ni ska äta till middag. Men fy faaan, lägg ner. Det ser vidirgt ut! För på riktigt, din hemlagade löksoppa är säkert skitgod men sorry att behöva upplysa dig om att det ser ut som spya.
 
Och alla dessa såååååå himla romantiska inlägg om era perfekta partners och allt det underbara de gör för er. Ursäkta mig en minut bara...jag måste kräkas lite i min egen mun.  Jättekul för er om ni verkligen råkar tro att ni är med i en fantastisk Hollywoodfilm, men alltså...vill jag ha någonting cheesy går jag till kylskåpet och plockar fram en ost.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: