En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

En mystisk varelse...

Kategori: Tankar

Nu, gott folk. Ska vi tala klarspråk. Jag orkar inte med allt svammel längre. Det talas om en man eller kanske är det en kvinna som folk verkar umgås med. Ja, typ alla umgås med denna mystiska varelse och jag börjar känna mig lite avundsjuk faktiskt. Jag vill också vara med i denna gemenskap som verkar finnas. Utanför. Trist känsla det där...

Ja, det verkar som att ni går ut och dricker med denna varelse. Ni lunchar och bjuder den på middag. Den får vara med och kolla på tv om kvällarna, ni shoppar med den och ja...allt ni gör så är den välkommen. Jag säger "den" eftersom jag inte är riktigt säker på könet. Ingen har berättat. Varelsen heter i alla fall Måtta. Den verkar ha sunt förnuft, vara trevlig, alltid reko och gör så att folk mår bra. Om ni känner honom/henne kan ni väl höra av er så jag också får vara med...

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hahaha...

    2012-02-11 | 22:18:52

Kommentera inlägget här: