En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Nu Ska jag bli smal!

Kategori: En Annan Dag


Ja, då var det bestämt. Jag gör det igen.

Jag ska köpa ett gymkort!

Nu jäklar. Tredje gången gillt? Jag har alltså hittills i mitt "jag-njuter-av-allt-jag-känner-för-liv" köpt två gymkort.

(Helt i onödan vill jag ju tillägga.)

Min man påstod att han kunde räkna de tillfällen jag faktiskt använt det sista kortet på sina tio fingrar. Givetvis var jag tvungen att neka till detta påstående. Han hade absolut fel. Jag fick nämligen ett stämpelkort när jag började. Efter tio stämplar fick man en gratis reklam-väska. Denna har jag i min ägo. Tyvärr har jag inte hunnit använda den...

Men nu. Nu ska det bli av. Jag ska bli sådär hurtig. Jag ska träna MINST två gånger i veckan. Till sommaren ska jag vara snygg. Eller vänta...det är jag ju redan. Äsch, vad fan. Jag ska vara smal! Japp...börjar i morgon, idag har jag ätit på tok för mycket onyttigt. Men hallå...det är ju fredag! Det är ju inte som att man kan banta på en fredag heller...eller lördag för den delen. Men sen...resten av dagarna...då jäklar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: