En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Jag har inte mentala issues. Har du?

Kategori: Allmänt

 
Kan ju bli lite störd på människor ibland. Faktiskt kan jag det. Ganska ofta till och med, men ibland lite extra. Det här när man möter nya människor som helt uppenbart visar att dom inte gillar en. Utan anledning egenligen. Så jävla osköna människor finns det faktiskt. Helt stört, snacka om mental issues på superhög nivå. När man liksom redan med en blick på en person har avgört att "nej, henne gillar jag inte". Hej, ursäkta att jag existerar? 
 
Tänker inte göra detta inlägg långrandigt med att beskriva mer ingående vad för specifika saker det gäller men guuuud så tröttsamma människor det finns. Gör allt för att provocera och reta. Jaja, good for you. Jag bryr mig faktiskt inte så himlans mycket. Men jag kan ju känna att jag blir lite trött...trodde att vi lämnade det beteendet när vi gick ut grundskolan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: