En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Är du rolig?

Kategori: Allmänt

 
Humor. Vad är humor? Det finns den som är svart och den som är torr. Finns det vit och blöt också? Vad avgör om någon är rolig eller inte.
 
Jag klassar mig själv inte som så "rolig". Det är mest andra som tycker. Jag tycker nog mest att jag är ganska tråkig. Sen att folk skrattar när jag öppnar munnen...det har liksom inte med mig att göra. Konstigt egentligen...
Kom just på nått...de kanske skrattar åt mig och inte med mig. Men usch...vad hemskt. FY! Nä. Så får det ju inte vara.
 
Men vad är roligast, att skratta med eller åt någon?

Kommentarer

  • maria säger:

    med någon och åt något nonn annan gör som e roligt
    men inte åt någon.
    men visst har jag skrattat när en kompis snubblat eller nott
    svårt det där.
    men jag tycker du e roliga
    Kram Maria

    2012-06-25 | 15:43:58
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • Natli säger:

    Du är rolig. Kanske till och med roligast i hela universum osv.

    2012-06-25 | 20:37:49
    Bloggadress: http://skrattmoes.blogg.se
  • Bara lilla Jag säger:

    Gulle ni är! Kanske kan jag medge att jag ibland är lite rolig ;)

    Men vad säger man...den enda sanna glädjen är skadeglädjen. Jag kan ju faktiskt inte låta bli att garva hysteriskt om någon ramlar, spiller ut kaffet i sitt eget knä, råkar slå sig på tummen med en hammare osv.

    2012-06-26 | 00:15:10

Kommentera inlägget här: