En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Beach 2012

Kategori: Allmänt


Av ren nyfikenhet undrar jag hur många som sa att de skulle komma i form till beachen 2012. Hur ni tänkte att ni skulle göra och hur det gick.

Jag hade ju ett mål. Jag skulle komma i form. Jag skulle ha bikini istället för tält! Jag skulle vara mitt smalaste mest vältränade jag.

*Hur det gick*

Jag köpte ett gymkort som jag råkade glömma. Eller var det gömma? Jag insåg att tiden var knapp och att jag nog trots allt får nöja mig med ett tält. Försökte övertala mig själv att det är ok att strutta runt i bikini och att ingen bryr sig. Nähe...jag råkade visst bry mig. Bikinin ligger orörd och jag återgår till mitt tält.

Fast som det verkar nu lär det ju inte bli nån beach 2012 så det kanske löser sig ändå?


Kommentarer

  • maria säger:

    Japp vädret löste det till oss

    Kram Maria

    2012-06-19 | 14:50:08
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Ja. Det verkar ju så.

    2012-06-21 | 19:54:02

Kommentera inlägget här: