En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Är vi ytliga?

Kategori: Allmänt


Läste en artikel på nätet. Sendan såg jag en länkning till en dejtingsida. Var ju bara tvungen att klicka på den då rubriken liksom var riktad till mig. "Så vill 80-talisterna att deras partner ska vara" Haha, tänkte jag och klickade mig vidare. Säkert drog jag på mig nått virus i farten men jaja. Jag var ju tvungen att läsa vad de anser att jag vill ha för partner. (Jag skulle verkligen vilja se hur denna mycker seriösa undersökning skulle gått till.)

Vi är utseendefixerade! Japp, utseendet är det viktigaste för oss 80-talister. Så nu vet vi det. Tack och bock för upplysningen. Det hade jag ingen aning om. Tack snälla ni som berättar det för mig...

Kommentarer

  • maria säger:

    No Shit ????

    2012-03-19 | 07:26:04
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Joho, så är det! :O

    2012-03-19 | 21:55:01

Kommentera inlägget här: