En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Bebislycka

Kategori: Allmänt


♥            ♥                         ♥                                         ♥                                      ♥                    ♥
♥                                           ♥
Åh, fick en sånt där härligt ♥ besked som tar bort den ♥ suraste minen i kväll. Bebis! ♥                                ♥
♥                                             ♥                                                                         ♥
Nej, inte jag alltså. En av mina vänner. WOHOO!! ♥ Åhh...jag tjatade om att hon skulle hänga med ut och hon hade liksom ingen vettig förklaring till varför hon inte kunde. ♥ Och då kom det. PANG! Åhh...gos!! ♥
♥                                       ♥                         ♥                                   ♥                                              ♥
Livade upp min annars totalfloppade helg. ♥ Massa kärlek! ♥
♥                   ♥                                        ♥                  ♥                         ♥                     ♥                     ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej, har bloppis på min blogg kika gärna in! Måste bli av med allting fort, för det ligger bara ivägen. Slänger allting om 2 veckor! www.emmasbloppis.blogg.se!

    2012-03-31 | 12:42:48
  • Gaymasen säger:

    Åh myspys.



    Och jag garvade gott åt han som köpte en morot och vaselin. Haha! ^^

    2012-03-31 | 12:45:37
    Bloggadress: http://gaymasen.se
  • maria säger:

    grattis till din lycka och till din vän

    Maria

    2012-03-31 | 13:08:05
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: