En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Det är helg.

Kategori: Allmänt


Som att ni skulle missat det. Vet ni för övrigt vad jag har missat? Att jag faktiskt skrivit mitt 100ade inlägg. Är inte det lite kul? Eller, haha, varför skulle ni tycka det? Jag tycker det. Jag som aldrig trodde jag skulle blogga. Men sagt och gjort så satt...sitter(?) man där. Hoppsan liksom. Som en taskig ursäkt till varför man varit otrogen "I fell and landed on his dick". Inte riktigt men nästan. Det bara hände. Utan att jag egentligen vet hur det gick till. Kanske är jag den som är mest förvånad? Hmm...ska fundera på den.

Till mitt försvar så är jag faktiskt helt anonym. Inte så att jag egentligen behöver vara det. Men då är det liksom inte jag, fast det är jag. Det är min bebis. Dömmer inte. Jag kan skriva precis vad jag vill utan att behöva försvara det jag skrivit eller mina tankar. Men äsch då. Nu trasslar jag bara till det.

Hur mår ni?




Såhär mådde jag i morse. Efter att ha haft på tok för kul igår. Synden straffar sig självt? Man mår som man förtjänar? Jaja, enough. Ni fattar. Men jag hade kul i alla fall. Finns fina människor också. Har på senaste tiden omgett mig med för många människor jag inte mår bra av. Kärlek till alla braiga typer.

 

Nu har jag sagt mitt.

 

God natt alla söta!

 

 

Kommentarer

  • maria säger:

    desamma till dig

    Maria

    2012-03-18 | 09:21:23
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Tack du! :)

    2012-03-18 | 21:59:12

Kommentera inlägget här: