En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Bikini/Tält

Kategori: Allmänt


När beach 2012 nu närmar sig kan man ju känna massa saker. Kan ju typ skapa ett ton ångest bland annat. Vad fan är det med alla förbaskade provrum egentligen? Jag stod och speglade mig för någon dag sedan (hemma) och tyckte jag såg ok ut. Inte strandens hetaste men inte heller hon den där som borde dra på sig ett tält. Och sen idag...när jag skulle köpa ny bikini kom ångesten krypandes. Hur jag än vände och vred på mig så var det liksom inte bra. Lite för mycket på de flesta ställen, det borde ju vara tvärtom kan man tycka. Insåg ganska snabbt att jag nog får dra på mig ett tält istället. Eller ett halvt tält åtminstone. Förbannade mig själv för det där förbaskade jävla gymkortet som ligger och dammar någonstans. Åh, det får bli beach 2017 istället.

Men vad är det med dessa provrum egentligen? Vad är det för jävla belysning va? Och hur är det med storlekarna egentligen? Sen när blev dom så små?

Nää...får ta en vända förbi närmsta friluftsbutik i morgon och inhandla det där tältet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: