En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Jag sover på dagen.

Kategori: Allmänt


Ja, det gör jag. Ibland. Idag.

Men åhhh...det är ju typ också den skönaste sömnen. Den på dagen alltså. Att få bädda ner sig i soffan med bra musik och en filt och bara känna hur tröttheten tar över. Sov massa timmar. Somnade sittandes i en fotölj senare under kvällen. Detta tyckte mannen i huset var exremt roligt. Framförallt eftersom jag satt helt upprätt med huvudet och munnen på vid gavel. Skitkul. Eller inte.

Vaknade, kröp ner i soffan och somnade om. Tittade upp på honom, pratade massa strunt och somnade om. Härliga jag som envisas med att prata i sömnen. Har än så länge inte sagt någonting olämpligt. Såååå....so far so good?

Återstår att se om jag kan sova i natt nurå. Känner mig lite för pigg just nu. Bådar inte gott med andra ord. Valium, någon?


(OBS! Valiumförfrågan är bara på skoj. Vill INTE ha erbjudande om Valium i min inkorg. Tack på förhand!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: