En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Komplimanger

Kategori: Allmänt


Är trevligt att få!

Vilka är trevligast? Vilken komplimang blir man gladast för?

Jag fick en idag jag blev glad för. Glad på riktigt liksom. Inte att någon sa "du är snygg i håret" för det är inte samma sak som att någon ger dig en ärlig komplimang för den du är. Yta i all ära men att få en komplimang för ett personlighetsdrag eller för att du är på ett visst sätt är betydligt bättre. Alla dar i veckan!

Lustigt ändå. Jag läste en sak för någon dag sedan som gick rätt in i hjärtat på mig. Handlade om att älska. Idag fick jag en komplimang om just det. Att jag har förmågan att älska någon till månen...eller skyarna kanske det var? Kvittar egentligen vilket, det var fint sagt. Jag blev glad. Pratade sen om det och ja, så är det. Jag älskar villkorslöst.

Tack snälla L för den fina komplimangen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: