En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Om man tappat bort sig...

Kategori: Allmänt


kan det vara bra om man hittar sig själv igen. Om man kommer tillbaka. Om man finner vägen. Lösningen. Kartan. Kartan kan vara bra att ha. Ibland blåser den bort. Men då får man köpa sig en ny. En ny karta. Kanske hittar man andra vägar? Eller så fortsätter man på samma? Guuuud vad trist. Tänk att vandra samma väg hela tiden. Man kan ju bli lite loco på den liksom. Galen. Man kan bli galen om man går samma väg hela tiden. Nya vägar kan vara bra. Nya intryck och upplevelser. Inser också att jag babblar. Om allt och inget. Bara för att jag kan. Min frizon. Jag skriver vad jag vill för att jag kan. Ganska skönt faktiskt...(helt onödigt blogginlägg men så kan det va...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: