En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Resa kan vara kul

Kategori: Allmänt


Kan ju vara kul att resa lite. Jag hade planerat att resa men det visade sig att jag inte skulle komma iväg. Men nu så! Det blir en vecka i solen, om mindre än en vecka. Med bad, tror jag. Är ju faktiskt inte någon badfantast. Det sägs vara 23 grader i vattnet men jag brukar liksom inte vara mycket för att bada ändå...Men så galet jävla skönt! Åh, är så himlanshimlans glad!! Det blir all inclusive, sol, bästa sällskap <3, värme, kanske lite shopping, vin, en drink eller två och bara massa myyyys!!

Den här dagen som började jävligt pissigt slutade helt jävla fantastiskt!

Idag, just nu, fullkomligt älskar jag mitt liv!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sa ju att du kändes som lite ledsen mun... men nu är det bra i alla fall! Bäst är du <3

    2012-05-30 | 00:12:49
  • Bara Jag säger:

    Lite ledsen mun var det kanske idag. Man (jag) har såna dagar ibland. Men nu är det bästa dagen! <3 Bästa, bästa dagen! Jag kan vara bäst. Ibland. Ganska ofta fakttiskt. Gillar ju inte att skryta om mig själv men jag är fan ganska bra jag! Du med förresten:)

    2012-05-30 | 00:35:22
  • maria säger:

    O va kul

    Vart åker du?



    Kram Maria

    2012-05-30 | 08:20:42
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Ja, Maria, det ska bli jättejätte kul! Blir Turkiet, kanske inte vårt första alternativ men vad som helst bara det finns en sol och lite vatten:D

    2012-05-30 | 17:29:05

Kommentera inlägget här: