En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

FÖRVIRRAD!

Kategori: Allmänt

 
Var jag för några nätter sedan. Måste ju bara berätta det sjukaste. 
 
Jag är alltså uppe och går mitt i natten. Sov väl tror jag. Går på toaletten och ska sen gå tillbaka till sängen. Problemet är att det nu står ett badkar i vägen. Så jag klöätrar givetvis ner i badkaret för att komma till dörren, river ner rakhyvlar och diverse flaskor som står på kanten men det gjorde liksom ingenting då eftersom jag ville gå och lägga mig igen. Men till min stora fasa märker jag nu att någon har murat igen dörren. Det är kakel överallt! Det finns ingen dörr ut. Jag står alltså i bara trosor i mitt badkar och känner paniken växa. Jag är inmurad. Sätter mig ner på huk och känner gråten komma...och då...då ser jag ljuset. Det finns en dörr. En väg ut. På andra sidan rummet, så jag reser mig upp och kliver ur badkaret. Sängen nästa. 
 
Det var bland det sjukaste jag varit med om. Snacka om förvirrad!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: