En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Att bjuda på middag.

Kategori: Allmänt

 
Är för mig förknippat med lite lätt panikångest. Jag älskar ju att umgås med folk. Oftast. Men alltså...jag kan ju inte laga mat. Eller jag anser inte att jag kan laga mat. 
 
Jag har tidigare fått ganska dåliga kommentarer om min matlagning. Att den liksom inte är så god, ser så god ut eller helt enkelt att man inte vill äta den. Höjer knappast självförtroendet i köket precis. 
 
Men vet ni, idag, idag gick det faktiskt ganska så bra. Gjorde paj. Inte världens svåraste grej. Men fan, de blev ju riktigt jävla goda (2 olika varianter till och med). Jag är mästare på att baka. Bakning av alla dess slag är jag ganska så jävla grym på om man får skryta. Ha, det är min blogg så här får jag skryta. Någonting jag annars inte gör. Skryter alltså. Men baka, det kan jag. 
 
Och tydligen kan jag laga lite mat också...lite :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: