En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

69 saker du vill veta om sex.

Kategori: Tankar

 
Är ett program om gått på tv. Har kollat lite sporadiskt då och då. Inte för att jag behöver lära mig så mycker mer *LOL* utan för att det är ganska kul faktiskt. Ibland. 
 
Det finns vissa saker dock jag itne förstår. Alls. Dels det här med att skära i sin partner. Ja, du läste rätt. Det handlar om att skära, med kniv, så pass djupt att personen blöder men inte så pass att man skadar organen. Det är viktigt att man kan kroppens anatomi och hur den fungerar för att det inte ska bli bestående men. Alltså..ursäkta mig...men detta tycker jag är helt jävla sjukt! Skulle jag träffa någon som bad att få skära i mig skulle jag bli riktigt rädd. Alternativt om någon vill att jag ska vara den som skär...alltså, eeww, är du typ helt sjuk i huvudet eller?
 
I alla fall, det jag såg igår handlar om elektricitet. Att man kopplar på plattor på kroppen som man sedan sätter på och på så sätt chockar kroppen. Alternativt använder dom pluggar av olika slag. Eller elpistoler...allt efter tycke och smak. Killen som fick testa tyckte det var ganska så obehagligt när tjejen drog upp pluggen till 99, tänk då att en kvinna haft den i sig liksom. 
 
Udda sex kan väl vara intressant. Kanske inte att göra själv alltid men det är väl berikande på nått sätt. Intressant. Men hallå...vissa gränser finns det väl ändå? Eller??
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: