En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Sjuka människor.

Kategori: Tankar

 
Har surfat runt på en hel del "icke-okej" sidor sista dagarna. Mest av nyfikenhet tror jag. Vet jag. Alltså, det finns så sinnessjukjt mycket skumma människor. Sjuka människor. Jag undrar, på riktigt, vad som gör att de beteer sig på detta sätt. Vad är det som gör att en människa liksom flippar och blir sjuk. Ja, jag vet, man bör inte säga sjuk. Men jo, jag använder det uttrycket för att det är sjukt, det jag sett är sjukt. I min mening är det sjukt. Folk som efterfrågar de mest udda, bisarra saker man kan tänka sig.
 
Sen kan man fråga sig varför jag kollar. Varför jag letar? Men det är ju nått som fascinerar antar jag. Lite skruvat det med. Men dessa människor...en sida leder till en annan och helt plötsligt läser man om de mest sjuka personer man kan tänka sig. Vill inte ens försöka börja förklara vad jag läst/sett de sista dagarna. Sjukt är det i alla fall.  
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: