En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

En annan dag.

Kategori: Allmänt


Så fastnar hon i soffan. Gör jag typ faktiskt verkligen aldrig. Men idag gjorde hon det.

Först barnfilm. Den byttes sedan ut mot vuxenfilm. Och nej. Jag tittar inte på porr på tv'n. Utan vanlig film. Kan den (filmen) utan och innan. Vet inte om det då kan klassas som bra underhållning. Eller nått...

Sen kom jag återigen att tänka på detta med att vara kvällsmänniska. Såg att klockan börjar närma sig mycket. Fattar inte grejen. Jag var helt slut idag. Däckade av utmattning i soffan tidigare idag. Borde vara ap-trött men så fort klockan blir över 12 så är det som att systemet slås på. Hjärnan aktiveras och kreativiteten flödar. Aldrig är jag så kreativ och fundersam som under nattetid. Hur kommer det sig? Svar tas tacksamt emot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: