En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Fel-smsa.

Kategori: Allmänt


Alltså... Shit, jag börjar typ alla mina inlägg med "alltså" tror jag.

Nevermind.

Det jag skulle komma till var dessa fel-sms som skickas.

En bekant sa för inte så länge sedan att hon är expert på att skicka sånna. Typ "Hej, välkommen till klubben!". Jag med. Hemskt är det. Ibland riktigt hemskt. Det borde så finnas en delete-knapp man kan använda innan mottagaren hunnit läsa.

Tror det är när man tänker på någon, men ska messa någon annan. Hjärnan kopplar liksom inte. Man går på rutin liksom. Eller kanske är hjärnan frikopplad? Man tänker inte alls och så blir det fel. Kanske jättefel till och med.

Men hur svårt kan det vara? Att messa rätt sak till rätt person? Jag skyller helt ogenerat på att jag trots allt börjar bli till åren och att hjärnan således inte är lika välfungerande som tidigare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: