En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Fina människor!

Kategori: Allmänt


Finns det visst överallt och där man minst anar det. Ibland ploppar dom upp på de mest oväntade ställen.

Jag ska göra om, eller snarare göra förbättringar, i barnens rum och har världens jätteprojekt där. En montering av någonting som väntas vara stört jobbig. Och vad händer då? En räddande ängel erbjuder sig från ingenstans att hjälpa till.

Hur tackar man nej till det liksom? Nä, knappast på sin plats eftersom jag dragit ut på det just för att jag tvivlar på min egen förmåga. Skönt.

Middag, mitt fantastiska sällskap och ett glas vin får kompensera de timmar jag tror att det kommer att ta.

Ibland får man oväntat besök. Eller oväntad hjälp. Det är ju lite fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: