En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Bajsnödig.

Kategori: Tankar

Rubriken är vidrig, jag vet. Innehållet likaså. Men ponera att ni är på väg hem från jobbet. Ni blir panik-bajsnödiga och inser att ni inte skulle klara er hem. Vad gör ni?
 
Det är mitt på dan. Folk ute. Folk på tåg/bussar. Lång tid tills ni är hemma. Ni kommer inte kunna hålla er. Ja...vad gör ni?
 
Ponera att ni är på väg hem från krogen. Har på er kjol och strumpbyxor. Ni kommer inte kunna hålla er. Det finns inga affärer eller toaletter i närheten. Nästa buss går om en timme. Ni har inget papper eller liknande med er. Vad gör ni? Eller att ni kommit till en fest. En stor fest men en jättelång kö till toaletten. Och ni är dåliga liksom. Ingen annan toalett i närheten. Vad gör ni?
 
Pratat om detta på senaste tiden. Lite kul (skittrist ämne egentligen) att fundera över hur man själv skulle reagera. Och vad man själv skulle göra. För som ni vet, flickor bajsar inte.
 
Så därför undrar jag...vad gör ni? (förutsätter helt ogenerat att det endast är tjejer som läser min blogg....ett eventuellt förlåt. Frågorna gäller givetvis killar med...bortsett från kjolen kanske?)
 
(föråt igen...förutsätter helt ogenerat att killar inte har kjol...skitilla ju...)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha... känns som du plockat inspiration av mig och alla mina knasiga frågor till detta inlägg ;)

    2013-03-02 | 10:31:58
  • Bara Jag säger:

    Eftersom ni känner igen inlägget så ja :) Är ju ganska roliga frågor liksom :D

    2013-03-02 | 11:08:21
  • Anonym säger:

    En annan är väl lite rolig ibland liksom. Ställer aldrig lätta frågor. Och tvingar partnern i (kors)förhöret att tänka till inför dessa svåra dilemman ;)

    2013-03-02 | 11:45:19
  • Anonym säger:

    Du borde för övrigt skriva ett till inlägg och berätta vad DU skulle göra!

    2013-03-02 | 11:46:26

Kommentera inlägget här: