En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Dagen D.

Kategori: Allmänt


Idag är en fin dag. Tror jag. 

Jag har stridit och bråkat. Överklagat och yttrat mig och till slut vunnit i högsta instans. Nu går beslutet, som var till min fördel, inte att överklaga. 

Om min motpart nu väljer att vika sig. Om de ger med sig och faktiskt går mig till mötes, det återstår att se. Om inte känner jag någon som ringer varenda tidning i hela Stockholm. 

Men som sagt. Nu tar vi ett djupt andetag och konfronterar fienden. 

Jag må se söt och snäll ut. Jag ÄR rätt söt och snäll. Men ingen jävel ska komma och tro att dom kan sätta sig på mig. Då bråkar dom med fel person. Jag tål mycket, men vissa saker är bara inte okej. Jag synar bluffar och när folk tror att dom kan spela bort mig...ja, då spelar dom mot fel blondin. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: