En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Komplimanger.

Kategori: Allmänt


Två personer har sagt att jag "lyser" idag.

Den ena sa att jag lyser som om jag vore gravid. Och det får vi väl ändå hoppas att jag inte är. Inte så troligt liksom.

Till den andra skojade jag och lovade att jag inte svalt några glödlampor. Han sa att det inte alls var negativt menat utan att jag liksom lyser, skimrar. Att det absolut ska tas som en komplimang. 

Det var ju kul. Och lite lustigt. Inom loppet av bara ett par timmar...

Fast det är väl härligt. Hösten är här, och jag lyser, trots att mörkret och kylan är på väg...

Kommentarer

  • Monstret säger:

    Du har väl en lysande period. Jag sa ju till dig att du lös för några dagar sedan. Att du hade en glödande aura ;)

    2013-11-05 | 00:16:40

Kommentera inlägget här: