En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Inte riktigt pk...

Kategori: Humor


Såg denna på facebook igår. Jag, personligen, tyckte den var ganska så rolig faktiskt. Det måste jag medge. Alla håller nog inte med. Eller, det vet jag att alla itne gör. Vissa reagerade ganska så starkt på denna och ansåg att *trumvirvel* den är rasistisk och att det är fruktansvärt att sprida detta budskap. Att även använda sig av ordet "neger" var också fruktansvärt tydligen.

Alltså, skitnödiga personer finns det överallt. Måste man vara så jävla pk hela tiden eller? Typ lighten up...Slappna av lite. Självdistans? Kunna skämta oskyldigt? Eller skämta ganska grovt också för den delen...men så länge man har kvar humorn och glimten i ögat torde det väl itne vara någon fara, eller?

Det enda jag verkligen inte kan skämta om, det är barn som far illa. Där går min gräns.

Jaja. Läs och skratta. Eller läs och gråt. Eller läs och bli förbannade. Mig kvittar faktiskt. Detta är min blogg och jag gör som jag vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: