En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

När mobilen går sönder.

Kategori: Tankar


Suck. Stånk och stön. Min mobil har gått sönder. Satte mig för en timme sedan och började skriva av det jag ville ha kvar från mina anteckningar.

Kastade det mesta faktiskt. Hur mycket skit är det möjligt att samla på sig egentligen? Roliga citat är väl det som är kul att spara på typ.

Tänkte lägga över lite bilder på datorn också ifall de skulle försvinna vid reparation. 2500 bilder. Sedan jag tömde den sist. Snark. Men jaja, lika bra. Det om nått skulle vara sorg om jag förlorade. Resten struntar jag i faktiskt...men mina bilder skulle vara sorg.

Alltså. Snacka om att man förlitar sig för mycket på sin telefon. Som västa kompisen liksom. Usch vad tragiskt. Faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: