En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Tillfälligt ur funktion

Kategori: Allmänt


Ibland går det bara inte. Man liksom vimsar runt och tappar bort saker. Man kommer inte ihåg ens hälften av det man skulle komma ihåg. Man går som runt i en konstant dimma och hittar inte vägen ut. Allt är bara suddigt...och dimmigt...och liksom lite luddigt.

Så är det för mig nu. Jag tror att min hjärna är ur funktion. Skitläskigt är det. Jag kan fundera över någonting och sen inte komma ihåg vad det var typ 2 minuter senare. Som en jävla guldfisk. Alltså, på riktigt!

Hejsan alzheimers, välkommen in i mitt liv.

 

Som en konstant dålig fylla när det mesta bara är svart. Ni har garanterat varit med om det. Jag råkar veta att jag inte är den enda som supit bort mig själv. Men helt tokigt. Gnällde igår över att min hjärna inte var påslagen. Reaktionerna jag fick var "vänta, jag ska leta efter knappen...*letar* nehe...du hade ingen" och "är den någonsin det". Tur att jag har så snälla, omtänksamma, gulliga, fantastiska och trevliga klasskamrater XD

 

Men ja...jag får väl hoppas att den hittar hem snart. Min hjärna alltså. Jag har kommit på att det kan ju faktiskt vara så att min kropp stöter ifrån sig hjärnan. Googlade på det. Hittade inget men i ärlighetens namn...den är ju så ful så jag kanske klarar mig ändå? Eller vad tror ni?

 

 

 

 

 

Kommentarer

  • Natli säger:

    Vi är världens snällaste. Puss på dig och din avslagna hjärna :)

    2012-04-03 | 21:00:39
    Bloggadress: http://skrattmoes.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Vad snällt. Att du verkligen sympatiserar med mig menar jag. Avslagna hjärna...humpf...



    2012-04-03 | 22:03:31

Kommentera inlägget här: