En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Kaffe

Kategori: Allmänt


Jag har en fixidé. Och det är att alla studenter dricker kaffe, därför dricker jag också kaffe. Speciellt när jag pluggar. Idag är en sån dag då jag kommer behöva sitta framför datorn typ hela tiden. Hemtentor....I luuuuv it!

Svor högt för mig själv när jag skulle brygga mig en kanna. FAN! Kaffefiltrena är slut. Jävlars också. Och inte hinner jag gå till affären heller, då förlorar jag massa dyrbar studietid. Vad fan gör jag? Grannarna är antingen knäppa eller läskiga så de vill jag inte fråga.

Jag vet!



Javisst! Toalettpapper borde ju fungera. Typ samesame. Papper som papper? Så jag ersatte mitt...
med toalettpapper. Smart. Kollade kaffet som rann ner i kannan efter ludd...inget ludd. Perfekt tänkte jag för mig själv.

Kaffet klart. Jag fyller på med mjölk och ska precis smaka...men vad är det som luktar så konstigt? Bränt liksom. Lite unket. Nej, nej tänker jag och smakar.

Alltså...ni vet hur det smakar om man tuggar på toalettpapper. Kom igen nu, det har ni garanterat gjort...nån gång. Som barn. Har ni inte det är ni inte normala. Gå och gör det nu i så fall...*väntar*...*väntar*  Så, har ni tuggat?

Bra, nu vet ni hur mitt kaffe smakar. Inte gott, men vad faaan....det är kaffe!

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hahaha....inte helt obekant...hahaha....

    2012-03-30 | 20:45:51

Kommentera inlägget här: