En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Fel-messat.

Kategori: Allmänt


SM-guld i att skicka fel sms till fel person går till...*trumvirvel*...Mig!

Fick ett nyss som uppenbarligen inte var riktat till mig. Lite skönt att jag inte är den enda som är lite vimsig! :) Men åh, vad jag ogillar när man trycker på skickaknappen och inser att det är på väg till någon annan. Går ju inte att stoppa då liksom. Och tänk om man skrivit nått riktigt olämpligt. Kan ju blir hur fel som helst. Ungefär som när man är ute och går och ett kylskåp kommer flygandes från ingenstans...(och det här med att man inte ska/bör skriva olämpliga saker är ju bara dumt, sms är perfekt för att skriva olämpliga saker...)

"Ring om ni blir fler, sitter utan byxor" måste vara det bästa jag fått som jag kommer ihåg. Och det messet var garanterat inte till mig!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: