En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Helgen.

Kategori: Allmänt


Kära Dagbok:
Länge sedan jag skrev i dig inser jag. Jag har varit upptagen med annat. Eller andra...men jag lovar att jag ska bli bättre! 

Så sjukt fina människor det finns. Jag har haft en helt galet bra helg och umgåtts med helt sanslöst fina människor. 

Människor är underbara. 

Det finns bara ett minus. Och det är väl att det är måndag idag. Spelar ingen roll att jag trivs med mitt jobb - det är lika tungt med måndagar ändå! Tur det blir en kort vecka. 2-dagarsvecka. Det är faktiskt kort. Sen har flickan någon trevlig aktivitet varje dag denna vecka. Ja, faktiskt. Varje dag. Helt galet egentligen. Mest längtar jag tills på onsdag. Och tisdag. Och torsdag. Och fredag såklart. Och sen lördag. 
Lyckan är total. 

Godnatt 💤💤💤



Kommentarer


Kommentera inlägget här: