En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Flickan i spegeln.

Kategori: Allmänt


Jag gick in i badrummet och skulle sminka mig i morse. Jävlar vad rädd jag blev när jag såg mig i spegeln och upptäckte att flickan från "The Ring" stirrade tillbaka på mig. Fan, vad gör hon hos mig. Gå och terrorisera någon annan vetja. Hon vägrade dessutom att gå.

Varje gång jag har tittat mig i spegeln idag har det inte varit jag utan Hon som varit där. Försökte tala henne tillrätta med det gick inte. Hon stirrade envist tillbaka på mig.

Inser vid lunchtid att det inte är hon från filmen utan det är ju jag. Shit pommfritt! Vad har hänt? Jag känner inte igen mig själv!

Vissa dagar. Ibland. (ganska ofta på sista tiden) Blir jag lite rädd för att titta mig i spegeln. Jag har liksom tappat "det". Jag är inte jag. Jag ser inte ut som jag. Flyg fula spöke för du finns inte! Nehee...fortfarande kvar. Flyg fula fluga flyg....nej, okej, inte det heller...

Hjälp mig Bullen!

Ps. Flickan i filmen ehh...inlägget....är inte jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: