En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Är rolig snäll?

Kategori: Allmänt

 
Eller? Vad är att vara snäll? Eller rolig för den delen. Jag har bloggat om detta tidigare känner jag. Om att vara rolig alltså. Hm...jag kanske ibland kan vara lite rolig. Tror jag. Andra skrattar i alla fall. Vissa kanske av artighet...men nää...jag är nog ganska kul. 
 
Har nog vid några enstaka tillfällen på sista tiden kläckt ur mig både en och annan kommentar som varit lite...elak kanske man kan säga. Fast till mitt försvar så har dessa "mindre snälla" kommentarer liksom skett i mitt eget hem. Bakom stängda dörrar så...no harm done? 
 
Sen såg jag denna och dog lite. ÄR DET SANT? Det kanske faktiskt är så att jag inte alls är rolig. Jag kanske bara är brutalt elak?! Eller så är jag så elak att folk liksom tror att jag skämtar. Ojojoj. Det här kan ju vara riktigt illa... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: