En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

En liten förklaring

Kategori: En Annan Dag

En Annan Dag...vi tar det en annan dag, jag gör det en annan dag, en annan dag kommer jag att...Förklaringarna och formuleringarna är många. Kontentan är att man gör det sen.

Skyller absolut på spanskans manjana. Jag vet också att det inte stavas så men jag kan inte göra fjongen på datorn (fortfarande otekniskt snille med andra ord) så det får skrivas som det uttalas.

Inte för att jag tror jag är ensam på att skjuta på saker direkt. Hur många av er har inte sagt "jag gör det sen" va? Ha, just det! Det må ses som en obotlig sjukdom (iaf av de jag lever med) men jag har klarat mig ganska bra hittills. Inga allvarliga sjukdomar (bortsett från de som inte kan påverkas av min förmåga att skjuta på saker), inga allvarliga situationer, inga världsproblem och inga katastrofer. Ingen biggie med andra ord...tänkte bara säga det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: