En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Vart tar kaffet vägen?

Kategori: Tankar


Jag kollade på svensk skräckis för någon dag sedan. Alltså, gud, när ska jag lära mig att jag inte tål sånna filmer? *suckar åt mig själv*

Jag har druckit massa kaffe idag. Magen är helt proppfull. Och för att komma till sak var jag ute och promenderade nu ikväll. Tanken slog mig att jag skulle kunna bli överfallen och knivstucken. (Det är där min allergi mot skräckisar kommer in, blir sjukt paranoid) Men så tänkte jag på det här...om jag skulle bli knivstucken i magen så kanske allt mitt kaffe skulle rinna ut. Magen är ju som en ballong för sjutton. Eller skulle kaffet inte kunna rinna ut för att hålet skulle vara för litet? Men vad händer då? Stannar det i kroppen och liksom flyter runt där inne...? Men om vi leker med tanken att överfallaren/fallarna skulle sticka mig i magsäcken. Skulle kaffet då inte rinna ut?

Var vilket fall som helst så ockuperad av denna tanke på väg hem så jag gick liksom och småfnissade åt mig själv. Sjuka jävla tanke! Men samtidigt blev jag uppriktigt nyfiken...vill ju inte gärna ge min förövare nöjet att se vad jag har i magen...

Vet du vart kaffet tar vägen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: