En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Im back.

Kategori: Allmänt

 
Sådär, nu ska jag väl vara tillbaka. Tror jag. Har för tillfället inte tillgång till internet, jo just nu ja, men inte när jag är hemma. Därav blir det inte så mycket bloggandes för min del. Men jag är tillbaka. Back on track så att säga. Internet är på gång, då blir det massa bloggandes :)
 
Livet är underbart. Alldelens fantastiskt. Faktiskt. 
 
Nu är ju detta en förhållandevis anonym blogg så jag kan väl medge att jag skilt mig. Det är liksom aldrig roligt. Men ibland nödvändigt. Jag kom ut på andra sidan som en gladare version av mig själv. Jag är geniuint lycklig faktiskt. Konstigt säger vissa, fantastiskt säger jag. Om det är rätt beslut, varför då sörja? Klart det är en tragedi, det är det. Men ibland går det inte. Min hälsa är det viktigaste och nu mår jag bra. 
 
Konstigt ändå hur folk blir. Vänner man trodde man hade ringer inte en endaste gång och frågar hur man mår. Bra vänner? Folk man inte trodde brydde sig finns helt plötsligt där för en. Sen det här med att bry sig. De märkligaste individerna vill prata. Typ stammisbutikens ägare och hans fru vill prata om det inträffade, beklagar sig, försöker komma på lösningar och pratar om sina egna problem. Jaja, tack då. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Sen har vi råttorna. De som inte alls bryr sig, som faktiskt ogillar en och helt plötsligt vill träffas och umgås. Gotta sig med andra ord. Ja, råttor kallar jag dom. Usch. 
 
Men ja, back on track. 
 
 

Kommentarer

  • maria säger:

    Nice
    Maria

    2012-07-25 | 20:38:58
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se
  • Louise säger:

    Skönt att höra att du är lycklig <3

    2012-07-26 | 10:07:01

Kommentera inlägget här: