En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Nattklubben del 2

Kategori: Allmänt

 
Letade efter ett dansvänligt ställe. Såg ett ställe som verkade vara livat. Gick in och...woooow, typ hej, jag har kommit till Harlem. Ursäkta...jag är inte sån men jag lovar att jag och min kompis var de enda vita på hela stället. Det spelades tung hiphop musik och ja...them gurrls know how to shake that booty...jag som tycker att jag är hyfsat okej på att dansa kände att jag skulle skämma ut mig totalt om jag ens försökte mig på dansa. Om det jag gör ens kan kallas dans jämfört med vad jag såg. Sen är jag inte jag sån som tycker att man måste vara bra på att dansa för att dansa. Alla kan dansa. Men jag gillar att dansa, alltså gör jag det oavsett. Jaja...jag och min kompis gav oss ut på dansgolvet och blev direkt kallade för "white trash" av några suuuupercoooola tjejer. Wow, hej på dig också liksom. Trevligt. 
 
Behöver jag säga att vi inte stannade så länge där eller? 
 
(ps. träffade senare under kvällen en kille som hänger där...han informerade mig om att typ alla tjejer som går dit arbetar med dans på något sätt...det kändes genast lite bättre...)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: