En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Idag har jag klagat - del 2

Kategori: Allmänt

 
 
Informerade ju er om att jag klagade på en chaufför igår.
 
Fick mail tidigt imorse av SL.
De beklagade det som hänt och menade att det absolut inte får gå till så i trafiken och att arbetsledaren skulle kontaktas omgående för att han i sin tur omedelbart skulle prata med den chaufför som körde linjen.
 
Personen som skrev mailet skrev också att hen hoppades jag var nöjd med sättet de hanterade situaionen på.
Det var nämligen en av mina frågor igår, hur de hanterar dessa situationer. Skrev ju att detta är oacceptabelt och tog upp det där med barnen. Att om det hade varit barn i bussen hade det kunnat gå riktigt illa. Även för vuxna i och för sig men det är nåt visst med barn...(det däremot skrev jag inte)
 
Detta gjorde mig hur som helst ganska nöjd. Skönt att folk som inte kan bete sig blir upplysta om att andra faktiskt reagerar på det dom gjort och inte bara sväljer skiten och kniper käft.
 
Nej. Mer pondus åt folket.
Man ska stå upp för sig själv och sina medmänniskor!
 
Over and out.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: