En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Sällan är bättre än inget.

Kategori: Allmänt


Insåg just att det var sjukt länge sedan jag skrev av mig. 

Fick en plötslig spontan längtan efter det. Varifrån den nu kom. Med tanke på min icke existerande tid alltså. 

Har lämnat mina fantastiska kollegor och bytt ut dom mot andra fantastiska kollegor. Skillnaden är att jag numera jobbar 8-16 måndag till fredag...och har kavaj. Och ett svinstort (!!!) kontor. Med datorer, telefoner, egna nummer, massa viktiga papper, visitkort, nycklar jag absolut inte får tappa bort...och mitt namn på dörren. 
Typ så.

Mer om jobbet kanske kommer. Anledningen till att jag pluggade det jag pluggade är nu min verklighet. Min fantastiska verklighet. Men också en tragisk och fruntansvärd verklighet. Ibland. 

Hemlig eller vadå? 

Det var nog allt för nu. 

På återseende. Eller heter det på återskrivande när det är text? Oavsett. Toodels! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: