En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Årets stressigaste dag?

Kategori: Tankar

Nu när jag börjar blogga, sjukt jag vet, känns det som att jag skulle kunna sitta halva natten och skriva. Knäppt, jag vet.

Men alltså, jag har funderat lite över det här med att det är Julafton i morgon. Alla barn jublar och alla vuxna håller på att slita av sig håret av all stress. Jag är inte barn men inte heller ser jag mig som vuxen riktigt. Att jag sedan borde det är någonting helt annat. Ordet borde är för övrigt sjukt överskattat. Vad betyder det egentligen att man säger att "man borde"? Jaja, för att återgå till stressen...nu har jag ju glömt bort vad jag skulle skriva. Åh, så typiskt!

Men hur mår ni såhär dagen innan jul?

Jag har en sprängande huvudvärk, jag håller på att tappa mitt hår (inte för att jag sliter av det alltså), jag känner att min toleransnivå är ungeför lika med noll, mitt humör ligger lite under noll och jag känner mest för att...typ sova? Och kanske vakna i morgon och så var allt bara bra...eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: