En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Det här med att blogga...

Kategori: En Annan Dag

Måste ju faktiskt säga att jag aldrig trodde att jag skulle blogga. Så, nu var det sagt!
Om jag ska vara ärligt gör jag nog inte det fortfarande faktiskt. Men rätt skönt sätt att skriva av sig tror jag. Är inte heller någon storläsare av andras bloggar så ja...är det nu jag kan säga "det bara hände"?

Fast jag har ju rätt mycket skumma tankar, knasiga tankar och annorlunda tankar som säkert kan roa andra. Om det nu är någon som läser vill säga. Känns sjukt konstigt att sitta och skriva och veta att det hamnar däääär ute. Förstår ni? Vart hamnar detta liksom? Ute i space och vem skriver jag för egentligen? Blir som en virtuell dagbok som är offentlig för alla. Typ. Skummt iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: