En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Fredag den 13e

Kategori: Allmänt


Den här jävla dagen alltså. Jag borde inte tro på sånt här eftersom jag är gammal och vis...eller borde vara i alla fall. Men nått säger mig att jag borde tro på det...

Alltså...jag försover mig. Panikklärpåmig, springer marathon till tåget, väntar på klasskompis som meddelar att hon sitter och äer frukost. Vad gör du hemma? Snällt att du hörde av dig liksom...nehe...det var visst mitt fel, vi börjar först om 1 timme och 45 minuter. Rätt oskönt om du fråga mig. Köper en kaffe...spiller halva över mig själv. Sitter på föreläsningen och börjar må tokilla..."hoppas jag inte spyr ner den som sitter framför mig" är den enda tanken i mitt huvud. Jag går till tåget och visst fan har det börjar regna. Paraplyet är hemma. Känner mig lite darrig liksom...hela jag typ skakar. Nej, jag fryser inte. Sätter mig på tåget och så *poff* blir det helt svart. Ja, inte tåget alltså. Utan det svartnar för mig. Ingen förvarning alls, bara sådär...vaknar till av att jag är på väg ner i golvet. Sjukt!

Nej jag går i strejk...fredag den 13e suger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: