En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Jag har gjort armband.

Kategori: Allmänt


Har jag gjort idag. Kommer ni ihåg de klassiska vänskapsarmbanden man gjorde när man var liten? De där man har olika trådar och man liksom tar en tråd och knyter runt alla andra. Hm...det har jag gjort idag i alla fall. Jättefina blev dom! Svor lite först när jag blev informerad om ett annat sätt av en komis. Hon hade tydligen gjort annorlunda som barn. Jag gav upp. Gör jag ofta. Ger upp alltså. Liksom ingen vits att försöka om man ändå känner att man inte kan eller att det inte går.

Satte pärlor på ett av mina armband. Fint! Ska göra några och skicka med posten till mina vänner tror jag. Åh, skulle inte ni bli glada om ni fick ett brev på posten med ett armband? Skitsamma egentligen hur det ser ut...bara att få brev är ju kul ju!

Trevligt nattpyssel blev det i alla fall. Massa tända ljus, skitsnack och pyssel.

Skitsnack är förresten att ta i. Vi svallrade mer. Resonerade om saker liksom. Fin vän. Fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: