En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Min granne...ja...just det...

Kategori: Allmänt


Jo, jag är övertygad, nått är det. Jag har senaste halvtimmen hört ett dunkande. Lite dovt sådär...dunsar liksom.

Jag tror hon syselsätter sig med detta...


Om hon nu inte hoppar hopprep, vad GÖR hon? Det dunkar o dunsar. Det är föga troligt att hon syselsätter sig åt sexigare aktiviteter så det är bara att stryka.

Och sen kom jag på en sak, en sjukt bra sak!! Mitt gymkort, det ligger mest och skräpar nu ju. Skitdåligt, jag vet. Men om jag också kanske skulle ta och köpa mig ett hopprep? Då skulle jag ju hoppa hemma, bli smal och snygg (alla vet att smal=snygg eller hur?!) och då skulle jag kunna låtsas att det var gymmet som hjälpt mig med det. Då gör det liksom ingenting att jag inte går till gymmet, jag uppnår ju samma effekt ändå...och vaddå? Typ 30 kronor till kan jag ju lägga ut.

För en gångs skull gör nog grannen någonting vettigt. Tack granne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: