En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Nya beslut, nytt liv...

Kategori: Allmänt


I morgon blir sista gången jag sätter min fot på min skola. Jag har beslutat att vända håll, testa någonting nytt, välja rätt.

Trivs och så men...jag vet inte, nått stämmer inte. Min magkänsla säger att jag inte hittat hem. Avslutade en kurs i fredags, den sista för mig. Ska bara lämna in hemtentan så jag grejja ett betyg i den sen no more.

Börjar med att gå tillbaka och jobba med det jag gjorde tidigare. Dekoratör...sen får vi se. Trivs galet bra med det men utvecklingsmöjligheterna är ju begränsade så jag söker vidare...

Men konstigt ändå. Känns liksom lite...konstigt. Ja, snopet liksom. Men nu är det officiellt i alla fall. Någon annan får leka moder Teresa och rädda världen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: