En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Ont det gör ont...

Kategori: Allmänt


I min stackars, stackars tå. Det finns tillfällen när man vrålar rätt ut som ett skottskadat djur. Oftast är det när man slår i tån. Eller tårna. Typ mot en dörrkarm eller list. Gjorde jag nyss. Min tå är blå och lite sned liksom. Tror jag kanske brutit den. Ska nog tejpa lite...det kanske hjälper. Hoppas jag.

(kom just på att jag nog skulle vråla som ett djur om jag blev skjuten också...eller om nån jag gillar skulle dö...eller om jag skulle bli knivstucken...så jag tar tillbaka det där om att det oftast är när man slår i tårna. Fast å andra sidan gör man väl det mer ofta än att det sker någonting riktigt hemskt...men jisses vad jag snurrar in mig. Nu...slutar jag skriva.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: